Reklamácia tovaru:
Nárok na uplatnenie záruky môže zaniknúť, ak:
Samolepky boli poškodené pri preprave (zjavné poškodenie tovaru alebo jeho obalu je potrebné riešiť ihneď s dopravcom). Zákazník nie je povinný takýto tovar od dopravcu prevziať a musí o zistenom poškodení bezodkladne informovať predajcu.
Samolepky boli poškodené neodbornou inštaláciou, ktorá je v rozpore s NÁVODOM LEPENIA.
Samolepky boli používané v podmienkach, ktoré nezodpovedali parametrom a požiadavkám uvedeným v NÁVODE LEPENIA.
Reklamáciu nemožno uznať, ak už boli samolepky odobrané z transportnej fólie.
Postup pri reklamácii:
Informujte nás o reklamácii telefonicky alebo e-mailom.
Tovar zašlite ako obyčajný balík na našu adresu. Nie na dobierku.
Do zásielky uveďte dôvod reklamácie a priložte kópiu daňového dokladu.
Výmena tovaru:
V prípade potreby (napr. nevhodná veľkosť, farba, a pod.) Vám nepoužitý a nepoškodený tovar, po predchádzajúcom dohovore, radi vymeníme. Tovar nám zašlite ako obyčajný balík na našu adresu, a to vrátane kópie daňového dokladu. Ak bude tovar bez zjavných známok použitia alebo poškodenia, obratom Vám zašleme novú požadovanú veľkosť či farbu. Samolepku odstránenú z transportnej fólie už nie je možné vymeniť! Náklady na poštovné spojené s výmenou tovaru hradí zákazník.
Postup pri výmene tovaru:
Informujte nás o výmene telefonicky alebo e-mailom.
Tovar zašlite ako obyčajný balík na našu adresu. Nie na dobierku.
Do zásielky uveďte dôvod výmeny tovaru a priložte kópiu daňového dokladu.
Tovar sa budeme snažiť vymeniť v čo najkratšom možnom termíne k Vašej plnej spokojnosti. Ďakujeme